Časopis Esquire díky smartphonům oživí své tištěné vydání

15. 11. 2012 | BD
Animovaná titulní strana, odkazy k nákupu zboží, sdílení článků a obrázků - to všechno nabídne prosincové vydání časopisu Esquire.

Prosincové americké vydání časopisu Esquire, které vyjde 20. listopadu, by mělo být nejvíce interaktivní tiskové vydání v dějinách. Esquire sice má verzi pro iPady, ale chce oslovit za hranicí tisku ještě širší skupinu čtenářů. I pro ty, kteří nemají tablet od Applu, bude možné převést si celý časopis do pdf souborů, jednotlivé články sdílet nebo přejít rovnou z reklamy k nákupu zboží. Stačí si k tomu pořídit aplikaci pro smartphony Netpage. Díky aplikaci ožije i titulní stránka, což je jeden z velmi oblíbených prvků i v aplikaci pro iPady.

 

Narozdíl od jiných aplikací snímajících čárové či QR kódy a pracující s augmentovanou realitou Netpage nevyžaduje žádné specifické značky na stránce, je schopný rozpoznat obrázky a načíst do telefonu jejich verze ve vysokém rozlišení. Čtenáři si pak budou moci vybrat, jaké prvky budou chtít uložit – ať už obrázek hodinek nebo krátký článek u okraje stránky. Vybrané prvky pak budou moci sdílet přes email, Facebook, Twitter nebo Pinterest.
Specifikem prosincového čísla je i to, že si věci na obrázcích budou moci čtenáři rovnou koupit. Stačí zmáčknout na tlačítko “buy”.

 

 

Pro Esquire takové zapojení smartphonů není úplnou novinkou, už u několika předešlých vydání využili augmentovanou realitu na titulní straně. Pro Netpage ale budou přístupná veškerá další vydání. Podle některých se ale tento krok zdá být poněkud překvapivý. Jejich experiment s augmentovanou realitou nebyl vždy úplně úspěšný. Vydání v roce 2009 s Robertem Downey Jr na coveru sice zaznamenalo kolem 70 000 interakcí, ale jiné obálky tak úspěšné nebyly, většinou dosahovaly 7x nižšího zapojení.

David Granger, šéfredaktor časopisu Esquire, uvedl, že v úspěch Netpage skutečně věří. Aplikace by se ostatně měla začít používat i u dalších titulů vydavatelství Hearst, už se na tom prý usilovně pracuje.
 

Zdroj: www.mashable.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: