Castrol bude sponzorovat Euro 2012

29. 1. 2010 | ILE
Společnost Castrol, která je tradičním výrobcem automobilových olejů, se v oblasti sportovního sponzoringu pohybuje již delší dobu. Sonzoroval například Evropský šampionát v roce 2008, v brzké době jeho logo uvidíme také na Světovém šampionátu v JAR.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Společnost Castrol, která je tradičním výrobcem automobilových olejů, se v oblasti sportovního sponzoringu pohybuje již delší dobu. Sonzoroval například Evropský šampionát v roce 2008, v brzké době jeho logo uvidíme také na Světovém šampionátu v JAR.
Castrol využívá sofistikovaných způsobů, které mu pomáhají sledovat jednotlivé týmy a hráče. Se "sázkařskou" přesností je například schopen zjistit, který tým postoupí z kvalifikace nebo odhadnout schopnosti jednotlivých hráčů. S nimi pak navazují kontrakty či z nich vybírají  kupříkladu brand ambassadory.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: