Castrol bude sponzorovat Euro 2012
29. 1. 2010
| ILE
Společnost Castrol, která je tradičním výrobcem automobilových olejů, se v oblasti sportovního sponzoringu pohybuje již delší dobu. Sonzoroval například Evropský šampionát v roce 2008, v brzké době jeho logo uvidíme také na Světovém šampionátu v JAR.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Společnost Castrol, která je tradičním výrobcem automobilových olejů, se v oblasti sportovního sponzoringu pohybuje již delší dobu. Sonzoroval například Evropský šampionát v roce 2008, v brzké době jeho logo uvidíme také na Světovém šampionátu v JAR.
Castrol využívá sofistikovaných způsobů, které mu pomáhají sledovat jednotlivé týmy a hráče. Se "sázkařskou" přesností je například schopen zjistit, který tým postoupí z kvalifikace nebo odhadnout schopnosti jednotlivých hráčů. S nimi pak navazují kontrakty či z nich vybírají kupříkladu brand ambassadory.
Štítky dokumentu: Budování značky