CEO Instagramu představil, jakou cestou se aplikace vydá v roce 2022
Šéf Instagramu, Adam Mosseri, shrnul uplynulý rok a taktéž nastínil, co nás čeká v roce následujícím – a to vše jak jinak, než pomocí jeho Reels videovlogu na jeho instagramovém profilu @mosseri. Jaké jsou tedy vyhlídky pro rok 2022 a na co by se měli marketéři a social media specialisté připravit? Pojďme se na to podívat.
Ve shrnutí loňského roku Mosseri vypíchl dvě hlavní cesty. Tou první bylo video a soustředění se na video obsahy na platformě – Instagram výrazně šlápl do Reels formátu, ale snažil se také konsolidovat videoformáty (třeba tím, že vypnul IG TV a povolil dlouhé formáty i v Reels, které lze kompletně zhlédnout na hlavní stránce feedu) nebo nabídl mnoho nových funkcí, pomocí kterých lze videa upravovat a postprodukovat rychle a efektivně přímo v aplikaci.
Druhým hlavním zaměřením roku 2021 byla kontrola. Snaha nabídnout uživatelům možnost kontroly nad tím, jaký obsah se jim bude zobrazovat, ale i toho, kdo je může na Instagramu kontaktovat, kdo uvidí počty jejich likes nebo s kým svůj obsah veřejně sdílí. Co nás ale čeká letos? Bude v těchto cestách Instagram pokračovat nebo se vrhne i do jiných témat?
Rychlé změny vstříc videu
Podle Mosseriho je potřeba znovu promyslet, čím Instagram v dnešní době vlastně je. Svět se totiž rychle mění a tato platforma se musí měnit s ním. Hlavní změnou proto bude odklon k videoobsahu: