Češi oblékli Eiffelovu věž do nástupové kolekce

26. 7. 2024 | Petr Michl, TZ
I Pařížané mohou podstoupit snadno Rorschachův test. Minimálně se to tak zdá z reklamy Českého olympijského týmu, na níž nejznámější památka hlavního města Francie obléká modrobílý trenčkotu z nástupové kolekce návrháře Jana Černého.

Nejznámější památka hlavního města Francie fandí Čechům v modrobílém trenčkotu z nástupové kolekce návrháře Jana Černého. Tento dojem vyvolalo video na sociálních sítích Českého olympijského týmu, které zaujalo tisíce lidí. Olympijský tým zároveň ještě před začátkem her hlásí plně zaplněnou kapacitu na zahájení Českého domu v Paříži i Olympijského festivalu v Mostě.

„Video samozřejmě není reálné, ale cílem bylo upoutat pozornost k Česku. A to se povedlo. Nástupová olympijská kolekce už byla ve výběrech BBC, italské televize, Mezinárodního olympijského výboru a medializaci kolem ní jsme využili i pro digitální komunikaci,” řekl Tomáš Houska, šéf digitálních médií ČOV.

V tvůrčím týmu přímo v Českém domě v Paříži máme 20 specialistů, mezi nimi i motion grafika a CGI experta. Většinu obsahu tvoří videa pro sociální sítě i internetovou televizi czechteam.tv. Ta překonala už před hrami 1 milion zhlédnutí,” doplňuje Václav Blahout zodpovědný za digitální distribuci obsahu při OH v Paříži.

Komplexní olympijský zážitek si fanoušci mohou dopřát v mobilní aplikaci Olympijský tým a v rámci spolupráce s mediálním domem CNC i na jeho webech. Cílem digitální produkce ČOV je zprostředkovat zážitek všem fanouškům u nás i ve Francii a propojit tři oblasti - českou sportovní výpravu, fanoušky v místě a média. Mediální partneři Českého olympijského týmu Česká televize a Český rozhlas mají svá studia postavená přímo v areálu Českého domu v Paříži a poskytují přímé přenosy a zpravodajský servis ze sportů s českou účastí.

Hlavním producentem programu Českého domu je Jan Šebek, který má za sebou projekty jako #kulturažije či festivalovou televizi Kviff.tv Live.  „Atmosféru Českého domu chceme přenést i do Česka všem, kteří fandí z domova. K tomu jsme uzpůsobili i množství techniky. V Českém domě najdete kamerovou lanovku, sedm kamer na živé přenosy z vnitřních i venkovních prostor a v celém areálu tři velké LED obrazovky, z nichž ta hlavní má 17 metrů,” popsal Šebek.

Vstupenky na program dalších dnů se rychle vyprodávají. O Český dům v Paříži je velký zájem i mezi zahraničním publikem i médii.  Ty má na starost mluvčí domu Daniela Jurion, která s francouzskými médii komunikuje jejich rodným jazykem. Velký zájem budí socha Věry Čáslavské od Davida Černého stojící před vchodem do Českého domu. „Fotili si ji fotografové z francouzského magazínu Telerama. V domě točila i francouzská televize France 2 nebo magazín Le Parisien, obojí s velkým dosahem napříč celou Francií. Měli jsme tu i novináře z USA,” potvrzuje Jurion.

Český dům má za úkol vytvořit zázemí pro sportovce, být místem setkávání sportovců fanoušků a partnerů, ale také reprezentovat Česko v zahraničí a vytvářet mu pozitivní PR u návštěvníků z celého světa.

 

Kam dál?


Zdroj: olympijskytym.cz / Jakub Zeman

Ano, nástupová olympijská kolekce od Jana Černého vyvolává vášně. Kolika procentům Čechů se ovšem skuteční líbí? Odpověď přináší průzkum ResSolution Group. Podívejte se na výsledky i olympijské kolekce dalších zemí vyvolávající silné reakce.

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: