Česká spořitelna spouští první z produktových reklam nového marketingového konceptu
V březnu Česká spořitelna představila nový marketingový koncept s mottem „Když ve vás někdo věří, dokážete víc.“ Po příběhu o profesorovi Vojtovi spouští první z produktových reklam, jež ukazují příběhy jejích klientů. První z nich je inspirovaný mladou pětibojařkou Kateřinou Krejčí a její maminkou, které banka prostřednictvím služby Moje zdravé finance pomohla najít další peníze v rodinném rozpočtu na výstroj a trenéra pro dceru. Spořitelna i tentokrát pomohla realizovat o pětibojařce Katce krátký dokument v podobě medailonku.
V televizi poté poběží ode dneška, 3. dubna, produktový spot.
Takových příběhů má Spořitelna připraveno víc, jeden z nich je například o truhláři, jehož filmová tvář je jedna z těch, které jsou vidět na jejích nových billboardech.
Kampaň pro Českou spořitelnu navrhla kreativní agentura Young & Rubicam, natáčení produktového spotu svěřila produkci Bistro Films. Filmovou podobu spotu vtiskl režisér Marek Partyš a kameraman Dušan Husár, hudbu složil Filip Jelínek. Maminku si zahrála Amy Huck, velkou Katku Mia Agro. Spotem provází hlas Vandy Hybnerové.
Na mladé cílí ČS s hororem
Produkty cílené na mladou cílovou skupinu zpracovává Česká spořitelna výrazně odlišně od hlubokých lidských příběhů popsaných výše. Její produktové video propagující aplikaci Friends 24 je minutovým hororovým příběhem, v němž si zahraje i Barbie českého YouTube, Dominika Myslivcová, a její výstřih.
Spot se natáčel se ve střešovické vozovně v režii Pavla Sadílka, o produkci se postarala Frame Production a postprodukci Tricks VFX.