Česká spořitelna spustila infoweb pro mladé
19. 1. 2010
| RaTP
Moneymánie - tak se jmenuje nový popularizační projekt České spořitelny, který je určen všem mládežníkům, kteří se připravují na to stát se klienty některé z bank. K poměrně široké cílové skupině web promlouvá zábavnou, přehlednou a atraktivní formou.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Moneymánie - tak se jmenuje nový popularizační projekt České spořitelny, který je určen všem mládežníkům, kteří se připravují na to stát se klienty některé z bank. K poměrně široké cílové skupině web promlouvá zábavnou, přehlednou a atraktivní formou.
Kromě obecných informací o bankovních a finančních produktech obsahuje web informace o chodu banky obecně včetně praktických rad a návodů.
Projekt je možné hodnotit veskrze pozitivně, přestože je na něm znát, že je stále v záběhu. Za velké plus lze označit i to, že není výrazně brandován a nabídka produktů je díky tomu příjemně nevtíravá.
Štítky dokumentu: Budování značky