České dráhy lákají studenty na výlet s pomocí vlakové slam poetry
České dráhy spustily aplikaci Vlakem na výlet. Letní kampaň na její podporu je zaměřená na mladé a jejím hlavním cílem je seznámit studenty do 26 let s možností jezdit vlakem na prázdninové výlety za koupáním, hudebními festivaly, gastronomií a sportem. Navíc je upozorňují i na stálou 75% slevu na jízdném.
S kampaňovým spotem se mladí setkají převážně v online médiích, na sociálních sítích, v TV Óčko a zajímavostí je nasazení i v letních kinech po celé republice.
Průvodcem spotu je Matěj Masařík aka Metoděj Constantin, moderátor, copywriter, herec, slamer a improvizátor v jedné osobě, který mimochodem vyhrál i Mistrovství republiky ve slam poetry a stal se i českým šampionem mezinárodní rapové soutěže End of the Weak.
Jeho rýmovaný slamový přednes z online spotu se dostal v mírně upravené verzi i do rádií.
Za kampaní stojí agentura Havas s týmem kreativních ředitelů Jakuba Koláříka a Petra Čecha. Ta se podílí i na dalších brandových kampaních Českých drah. Již od března se objevují spoty ukazující zejména výhody cestování vlakem pro rodiny, přičemž jejich hlavního hrdinu představuje herec Ondřej Vetchý. Dva z nich poté propagují také aplikaci Vlakem na výlet.