České dráhy lákají studenty na výlet s pomocí vlakové slam poetry

4. 7. 2019 | Petr Michl
„Máš po krk školy, práce nebo brigošky? Výlet ti vyčistí hlavu," říká Matěj Masařík aka Metoděj Constantin ve spotu Českých drah. Ty se rozhodly aplikaci Vlakem na výlet propagovat s pomocí slam poetry.

České dráhy spustily aplikaci Vlakem na výlet. Letní kampaň na její podporu je zaměřená na mladé a jejím hlavním cílem je seznámit studenty do 26 let s možností jezdit vlakem na prázdninové výlety za koupáním, hudebními festivaly, gastronomií a sportem. Navíc je upozorňují i na stálou 75% slevu na jízdném.

S kampaňovým spotem se mladí setkají převážně v online médiích, na sociálních sítích, v TV Óčko a zajímavostí je nasazení i v letních kinech po celé republice.

        

Průvodcem spotu je Matěj Masařík aka Metoděj Constantin, moderátor, copywriter, herec, slamer a improvizátor v jedné osobě, který mimochodem vyhrál i Mistrovství republiky ve slam poetry a stal se i českým šampionem mezinárodní rapové soutěže End of the Weak.

Jeho rýmovaný slamový přednes z online spotu se dostal v mírně upravené verzi i do rádií.

Za kampaní stojí agentura Havas s týmem kreativních ředitelů Jakuba Koláříka a Petra Čecha. Ta se podílí i na dalších brandových kampaních Českých drah. Již od března se objevují spoty ukazující zejména výhody cestování vlakem pro rodiny, přičemž jejich hlavního hrdinu představuje herec Ondřej Vetchý. Dva z nich poté propagují také aplikaci Vlakem na výlet.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: