Českou cenu za PR získalo Bílé šrotovné skupiny ČEZ
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Absolutním vítězem letošního ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations se stala kampaň Bílé šrotovné, kterou pro energetickou skupinu ČEZ připravila agentura AMI Communications. Výsledky soutěže byly dnes vyhlášeny v Praze.
Vítězný projekt Bílé šrotovné byl loni na jaře zaměřený na podporu prodeje energeticky úsporných domácích elektrospotřebičů, na které zákazníci mohli ve vybraných prodejnách výměnou za ekologickou likvidaci vysloužilého přístroje získat tisícikorunovou slevu.
V jednotlivých kategoriích letošního ročníku soutěže uspěla například PR kampaň na podporu spořícího účtu od GE Money Bank či facebooková komunikace projektu ministerstva dopravy Nemyslíš, zaplatíš.
Do letošního ročníku soutěže, kterou organizuje Asociace Public Relations Agentur, bylo přihlášeno 95 projektů.