Chcete Pepsi z automatu? Zacvičte si!
Pokud něco chcete, musíte pro to taky něco udělat. Nestačí jen vhodit pár mincí, vybrat produkt a odejít. Na druhou stranu, kromě výrobku se dost možná i pobavíte. Aktivitu, zábavu i reálnou odměnu kombinuje nový automat Pepsi.
Už brzy vypukne mistrovství světa ve fotbale a značky se na něj řádně připravují. Pepsi tentokrát zvolila kromě spotů také cestu interaktivního automatu. Jak jinak než s fotbalovou tématikou. Ten, kdo zatouží po loku slazeného nápoje, totiž musí ukázat trochu šikovnosti v jednoduché hře. Stačí předvést pár triků a udržet virtuální míč ve vzduchu po dobu 30 sekund a projít několika úkoly. Automat pomocí pohybových senzorů tuto „rozcvičku" vyhodnotí a kromě bodů úspěšným hráčům vydá i plechovku Pepsi zdarma.
Přímý konkurent Pepsi, tedy Coca-Cola, letos také vsadila na fotbalovou tématiku ve spojení s automaty, jen trochu jinak. V italském Miláně vsadil na souboj mezi fotbalovým Interem a AC. Jejich rivalita je pověstná, toto městské derby patří celosvětově mezi ta nejvyhlášenější. Při posledním ze vzájemných zápasů se proto Coca-Cola rozhodla nainstalovat dva automaty, každý na opačné hřiště. V kampani #ShareTheDerby totiž nešlo o schopnosti, ale o sdílení. Fanošuci si nemohli pořídit láhev limonády sami, mohli ji jedině poslat do tábora fanoušků soupeře a doufat, že jim to bude oplaceno. A třeba si u toho popovídat skrze webkameru a mikrofon. Cílem totiž bylo přinést do zápasu plného drsné rivality alespoň malou dávku sdílené radosti.
Na principu odměny za drobnou rozcvičku fungoval i automat v moskevském metru. Ti, kterým se nechtělo platit za jízdenku, nebo zrovna neměli drobné, jednoduše protáhli končetiny, udělali pár dřepů a jízdenka skoro zadarmo byla jejich. I to je hezký způsob, jak dnešní neustále sedící společnost trochu rozpohybovat a vytrhnout je ze stereotypu. Více v článku Olympijská kampaň: Chceš lístek na metro? Tak cvič!
Zdroj: DigitalBuzzBlog