Co je to branding?
- Jak dosáhnout lepšího výkonu?
- Jak lépe zacílit zákazníky?
- Jak zvýšit konverzi?
- Jak využít levnější ceny reklamy?
Co dělá značku výjimečnou? V čem spočívá skvělý branding? Na toto téma můžete přečíst tisíce knih a asi nenajdete jednoznačnou odpověď. Nebo se můžete podívat na dvouminutové video, které se jí dost blíží. Tvůrce videa David Brier z DBD International řekne s pomocí subtilní grafiky to podstatné. To, jak je značka prezentována, je samozřejmě dílem kreativců. Hraje roli volba tvaru loga, barev a typografie. Spousta značek s obstojnou korporátní identitou si přesto vede průměrně. Co je tedy důvodem, proč některé značky rezonují u svého publika a jsou tak úspěšné, že se jejich obliba šíří jak oheň?
„Je to tím, že jejich tvůrci jsou schopni vidět detaily a trendy, které ostatním uchází. Nejen na počítačové obrazovce, v knihách nebo v galeriích, ale v očích, myslích a srdcích lidí. Géniové mají ten zvláštní dar podívat se na svět lidí a přeložit ho do formy vizuální a psané komunikace. Vzít zjištění, které všichni cítíme, a přeměnit je v něco, co můžeme vidět a jednoduše pochopit. V tom je to kouzlo. V tom je ta jiskra."
Větší jiskru než citace má však určitě originál. Podívejte se na něj.