Coca-Cola hledí k novým zítřkům s poezií na rtech
„Počkejte, zastavte. Kdo řekl, že se musíme navrátit zpátky do normálu, zpátky k něčemu? Co když nový normál není normál, který známe? A co když už nemůžeme dělat věci jako dřív? Co když tou velkou změnou jsi ty a já? Co když se rozhodneme být… otevření?“
Tak začíná báseň britského umělce, který si říká George the Poet. A zároveň také nová kampaň Coca-Coly pro oblast EMEA (Evropa, Blízkých Východ, Afrika, pozn. red.). Limonádový gigant nevyšel z pandemie bez šrámů, ostatně valná část jeho reklam zobrazuje lidi, co se spolu baví, tančí a bezstarostně si užívají života. Tedy přesně to, co v uplynulých měsících příliš nešlo.
Značka chtěla přijít s něčím netradičním a ve spolupráci s agenturou 72andSunny Amsterdam se jí to podařilo. Mimochodem spot není jen o umu slova od „básníka George“, vskutku globální podtext přidávají záběry z 5 měst: Londýna, Stockholmu, Kapského města, Tokia a Rio de Janeiro. Poselství je pak jasné: naše životy se změnily a možná už nebudou jako dřív. Měli bychom si z toho vzít to dobré a být silnější a otevřenější.
Plný text naleznete níže:
"Who said we have to go back to normal, back to anything?
What if the new normal ain't the normal we knew?
And we can't just do what we'd formerly do?
What if the big change is you and me?
What if we choose to be … open?
And say…
I will never call my job unimportant again.
I'll never say that teacher's holidays are too long or that school is dry, and I can't wait to move on.
My ears are not my earphones. What if I listen?
What if I'm missing how bright your eyes glisten?