Jak se Alza, Heureka nebo Zásilkovna vyrovnaly s koronakrizí? Nejen o tom bude letošní E-Business Forum
Jako každým rokem se na tradiční konferenci E-Business Forum sejdou v jeden den na jednom místě VIP osobnosti české e-commerce, zástupci nejvýznamnějších českých e-shopů a všichni ostatní, kteří mají s online byznysem co do činění. Už dvanáctý ročník konference proběhne 1. října 2020 v moderních prostorách multifunkčního centra Cubex Centrum Praha.
Seznamte se s letošním nabitým programem, který je již tradičně rozdělen do dvou sálů. Kompletní výčet témat i představení spíkrů najdete na webu konference.
Ochutnávka z programu:
E-commerce v době koronakrize aneb jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech napříč CEE regionem
Jak moc uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? Zmizí z nabídky možností plateb dobírky? Tomáš Braverman z Heureky ve své přednášce rozebere všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, dotkne se také plateb v e-shopech a situace mezi dopravci nejen v tuzemsku, ale také ve střední a východní Evropě.
Tomáš Braverman na minulém ročníku EBF. Zdroj: Internet Info
Krize v Alza.cz před i po Covidu
Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie? Jak se firma vyrovnala s dosud nevídanou situací? Otázky zodpoví místopředseda představenstva Tomáš Havryluk.
E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru
Každá oblast podnikání nyní hledá způsoby, jak využít e-commerce k přežití a zlepšení svého byznysu. IT firmy čeká zlatý věk, práce je všude mnoho. Dokonce tolik, že ji nejde v rozumném čase zvládnout při daném počtu lidí v IT. Cesta vede přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení, je přesvědčen Jaroslav Řasa ze společnosti ABRA Software. Na konferenci představí svou vizi spolupráce.
Transformace značky během insolvence a důraz na private label
Lukáš Uhl provede účastníky konference těžkými časy, které Zoot překonal. Jak se podařilo znovu získat důvěru partnerů i zákazníků? Co konkrétně pomohlo Zootu ke stabilizaci a růstu? A je vůbec možné být po insolvenci silnější než před ní?
Jízda na horské dráze aneb proměna e-commerce logistiky v krizi
Jak se Zásilkovna vypořádala s dosud největší výzvou ve své historii? Jak se povedlo udržet chod firmy, když jej ovlivňují vládní nařízení, která se často měnila z minuty na minutu? Jaké ponaučení si Zásilkovna odnesla do budoucnosti? Téma pro zakladatelku společnosti Simonu Kijonkovou.
Dále se můžete těšit na profíky z úspěšných firem jako je Bonami.cz, Liftago, Mall Group, DoDo, Košík.cz, Notino a mnoho dalších. Seznamte se s celým programem.
Pro účast na konferenci stačí vyplnit jednoduchou online registraci.