Coca-Cola uvedla selfie láhev
Vezmete do ruky láhev Coca-Coly, přiložíte si ji k ústům a pořádně si přihnete — nejlépe v úhlu 70 stupňů. Pokud budete mít na láhvi speciální nástavec uvedený izraelskou pobočkou značky Coca-Cola, přesně v ten okamžik vyfotí vaše selfie.
Ano, selfie s láhví Coca-Coly. Tento zlepšovák vytvořila agentura Gefen a je určen především pro různé eventy a večírky. „Uživatelé otagují sebe a přátele na fotkách na social media platformách Coca-Coly. Funguje to a dělá to účastníky party aktivnější, když ví, že mohou sdílet své jedinečné momenty pouhým napitím se," uvedli její zástupci pro britský marketingový portál The Drum.
Nástavcem s fotoaparátem s možností spárování s telefonem vylepšená Cola vypadá jako láhev s botou. Pokud patříte mezi staromilce, možná se i pohoršeně zeptáte, kam tento svět spěje, když se v něm vymýšlí podobné zbytečnosti.
Skutečností ovšem je, že popularita mnoha eventů se zvyšuje skrze jejich zviditelnění v sociálních médiích, ideálně přes osobní kanály účastníků. Z těchto důvodů jsou na mnoha konferencích, ale i plesech a večírcích foto koutky. Toto je jen jiná varianta téhož, která navíc může být velice efektivní.
Většina mladých nevynechá možnost přidat své další selfie. Obzvláště, když se tak děje nezvyklým způsobem, záběrem, který je ve srovnání se stovkami běžných selfíček nějakým způsobem unikátní. V tomto ohledu je selfie láhev zajímavou novinkou, v jiném je další zprávou o stavu naší společnosti.
Kam dál?
Agentura Gefen vytváří technologicky inovativní řešení pro Coca-Colu už několik let. Díky ní byla v Izraeli prodávána ve 2 milionech lahvích, přičemž měla každá z nich zcela unikátní design.
Lidé z Gefen stojí také za výrobou „mini já" výherců spotřebitelské soutěže. Jednalo se o první využití 3D tisku v marketingu.