Commservis.com mění image

23. 4. 2010 | TAM
Jedna z největších komunikačních a public relations agentur ve východních Čechách, společnost Commservis.com, prochází po šesti letech výraznou změnou vizáže. Podle tiskové zprávy stojí za sjednocením korporátní image přesycený trh, který vyžaduje nezaměnitelnost značky. "O úspěchu rozhoduje především to, jak se firma dokáže prezentovat," sděluje Tomáš Zdechovský z Commservisu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jedna z největších komunikačních a public relations agentur ve východních Čechách, společnost Commservis.com, prochází po šesti letech výraznou změnou vizáže. Podle tiskové zprávy stojí za sjednocením korporátní image přesycený trh, který vyžaduje nezaměnitelnost značky.  "O úspěchu rozhoduje především to, jak se firma dokáže prezentovat," sděluje Tomáš Zdechovský z Commservisu. "Pro agenturu je to velice důležitý moment. Šest let jsme neprošli žádnou zásadní modernizací, která by držela krok s rychlým vývojem na trhu. Modernizací celkového vizuálního stylu agentury Commservis.com tak chceme nadále posilovat v silné konkurenci tuzemských agentur."
Nový firemní manuál společnosti představuje zjednodušenné logo, upravené propagační materiály, šablony s korporátním písmem, barvami a předepisuje podrobnou specifikaci pro prezentaci firmy. Série inovací vyvrcholí koncem měsíce, kdy dojde ke spuštění nového webu stavěného podle nejnovějších trendů moderní komunikace.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: