Corona představila svůj soukromý ostrov u kolumbijského pobřeží
Značce mexického piva Corona se podařilo získat náskok před svými konkurenty: bude mít vlastní ostrov. Její Corona Island bude zákazníkům nabízet ekologickou dovolenou na pláži. Ostrov se nachází u pobřeží Kolumbie a značka ho pronajímá od kolumbijské vlády. Bude jej provozovat spolu s místním hotelem po celý příští rok s možností prodloužení. Ekologický výlet připravuje společnost Anheuser-Busch InBev, která Coronu vlastní.
Značka ostrov popisuje jako magickou destinaci zaměřenou na udržitelnost, kde si hosté mohou odpočinout od každodenního stresu a účastnit se vzdělávacích aktivit zaměřených na spotřebu a udržitelný život. Mezi ukázkové aktivity mohou patřit workshopy o životě bez plastů, meditace s průvodcem za doprovodu přírodních ostrovních zvuků a návštěvu farmy, která bude dodávat suroviny z místních zdrojů.
Globální viceprezident Corony, Felipe Ambra, uvedl v tiskovém prohlášení:
„Ostrov Corona se nepodobá ničemu, co jsme kdy dělali. V současné době mají lidé více než kdy jindy potřebu spojit se bezpečně s přírodou. Zveme lidi z celého světa, aby se setkali a spojili vzdělávání s turistikou. Doufáme, že až se hosté vrátí domů, znovu se zamilují do přírody a budou mít novou energii být lepšími občany ve svých komunitách."
Záměrem je zdůraznit pozici značky Corona jako „piva, které se zrodilo na pláži" a program udržitelnosti, který v nedávných kampaních intenzivně propagovala.