Další hvězda Dnů DM: Josef Havelka
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Ve dnech 8. a 9. září 2010 proběhne v Hotelu Pyramida v Praze jubilejní 5. ročník konference Dny direct marketingu, již pořádá časopis Direkt a společnost B2B Media. Přinášíme vám upoutávku v podobě rozhovoru s dalším hvězdným řečníkem této konference - Josefem Havelkou.
Ten je bezesporu ikonou české reklamy jako zakladatel pražské kanceláře Leo Burnett, se kterou posbíral úctyhodnou řadu ocenění. Sám byl v Česku zvolen Admanem desetiletí a je také členem reklamní Síně slávy. Po odchodu z Leo Burnett v roce 2005 založil poradenskou společnost Zeitgeist a nyní stojí u zrodu projektu sociálního nakupování Zoot.cz, který má za cíl propojit na internetu značky a jejich fanoušky.
V rozhovoru s Josefem Havelkou se dozvíte, jak se dělala reklama v 90. letech minulého století, jaké byly kreativní časy v Leo Burnett a co je podstatou projektu ZOOT.CZ.
Na konferenci Dny direct marketingu vystoupí Josef Havelka s prezentací na téma - Už ani budoucnost není, co bývala, aneb proč „old school“ marketingu dochází dech. Autor se v ní zamýšlí nad tím, že uprostřed rozsáhlých společenských změn, změn mediální krajiny a spotřebního chování, nemůže marketing stát stranou a zůstat stejným, jakým byl tak dlouho. Chtějí-li udržet krok s dobou, musejí se společnosti zamyslet nad svým přístupem k marketingu obecně a zejména ke způsobu, jakým budují vztahy se svými zákazníky.
Zoot.cz je praktickým příkladem toho, jak přilákat nové zákazníky, a jak budovat loajalitu mezi stávající fanoušky značky.
Rozhovor vyšel v časopise Direkt a vy si jej můžete přečíst zde.