Design balení houbiček do vany se inspiroval potrétem Marilyn Monroe od Andy Warhola
Houbička na mytí je užitečná věc. Odstraňuje odumřelé kožní buňky a stimuluje podkožní krevní oběh, který pokožce také prospívá. Povětšinou ale mnoho času ani emocí jejich nákupu nevěnujeme. Je to prostě ta věc na mytí z drogerie. Houbička na mytí Art Sponge vás ale díky svému obalu upoutá jako umělecké dílo.
Je jím ostatně inspirována, konkrétně barevnými portréty Marilyn Monroe od Andyho Warhola. Dílo, které se většině lidí vybaví, když se řekne pop-art. S ním jsou spojeny pastelové barvy, které zde samozřejmě nechybí. Tím nejzajímavějším prvkem je ale průřez v krabici, kterým kolem obličeje vykukuje kus houbičky a funguje jako barevné vlasy kolem obličeje Marilyn Monroe. Vytváří tak zarovně 3D efekt.
Jde o práci běloruského designera Leshy Limonova pro společnost Shuba Factory, která díky kreativnímu balení dělá i z běžných produktů něco, co někomu rádi nadělí.
„Vytvořili jsme balení, které nechcete vyhodit. Můžete do něj dát šálu, sladkosti nebo celofán a vytvoříte pro Marilyn mnoho dalších účesů, odlišných texturou i náladou,“ radí Shuba Factory, dle které se podařilo přeměnit předmět denní hygieny v součást pop-artové kultury.
Zdroje: Shuba Factory, Packaging of the World