Díky offline konverzním datům jsou Lead Ads mnohem efektivnější
15. 5. 2017
| Milada Zemanová
Nové offline konverze umožní marketérům propojit Leads Ads s následujícími konverzními aktivitami.
Facebook Lead Ads se staly mnohem lépe měřitelné, protože nově umožňují propojení s offline systémy, jako je například CRM a další. Nové rozšíření Offline Conversion od Facebooku je možné automaticky propojit do zmíněných offline systémů a do správce reklam nahrát leady získané FB kampaněmi.
Inzerenti tak budou schopni sledovat celý nákupní cyklus, a jednotlivé aktivity propojit s konkrétní kampaní a Lead Ads.
Aby mohli inzerenti začít využívat Offline Conversion, musí splňovat následující čtyři podmínky:
- Mít přístup do účtu FB Business Manager
- Mít Facebook app
- Uživatelský účet pro Business Manager a vygenerovat token pro daného systémového uživatele
- Nastavit offline události
Začít s propojením lze různě
FB představil celkem tři způsoby, jakými lze propojit váš CRM systém s Offline Conversion:
- Můžete využít vlastní FB offline event manager a nahrát do něj výsledky vašich potenciálních zákazníků, viz screen níže
- Pokud je poskytovatelem vašeho CRM společnost Salesforce nebo Marketo, tak je napojení CRM ještě snazší, protože tito partneři již nastavili propojení s Offline Conversion
- Můžete je zabudovat přímo do FB Offline Conversion API
Uvedené rozšíření je nyní k dispozici globálně, ale beta verze byla k dispozici již od loňského listopadu.
Zdroj: Marketing Land, Facebook
Štítky dokumentu: Facebook