Dokažte jí, co pro vás znamená. Na Valentýna obdarujte tu pravou... ruku
Kampaň: The Relationship (Vztah)
Klient: Kondomeriet
Agentura: Pol, OSLO, Norsko
Valentýn se blíží a to pro nezadané, kteří kvůli covidovým opatřením musí sedět doma, není dobrá zpráva. „Neklesejte na mysli,“ utěšuje je norský prodejce eroticých hraček Kondomeriet, „a osvěžte vztah s tou, která vám bez odsuzování poskytovala potěšení celý život.“ Přesně tak, značka má na mysli – vaši pravou (či levou) ruku.
V surrealistickém valentýnském spotu se seznamujeme s příběhem vztahu muže a jeho životní lásky – obrovské ruky. Od prvních doteků puberty přes romantické procházky v lese až po kreslení anatomicky přesných obrázků ve školní knihovně. Pak logicky následuje první dovolená u moře a první velká noc ve stanu.
Prudká nezletilá vášeň se postupem času promění v klidný a hluboký vztah plný lásky, kterému ale sem tam začne chybět ona prvotní jiskra vzrušení.
Na konci spotu se objevuje Kondomeriet a nabízí řešení prostřednictvím svého starostlivého až dojemného sdělení: „Každý pár potřebuje trochu té novoty a vzrušení.“ (Every relationship needs a little excitement.)
Přesvědčte se sami, zda vás tento ujetý příběh lásky dokáže pohladit po osamělé duši:
Muži to chtěj taky
Za touto bláznivou kampaní stojí poměrně rozumná myšlenka. Podle značky Kondomeriet je vlastnění erotické hračky určené pro muže stále ještě tabu. Spot s obří rukou, která touží po osvěžení vztahu se „svým pánem“, je tedy hravé pošťouchnutí mužů k proboření této mentální bariéry (a výběru některého z produktů, které značka nabízí.)
Je pravda, že v dobách přituhující karantény je vztah s rukou jeden z mála, který můžeme budovat. Letos by tradiční valentýnské reklamy zobrazující zamilované páry večeřící při svíčkách ve francouzské reastauraci působily ještě nemístněji než obvykle. I proto je tento bláznivý spot příjemným osvěžením.
Zdroj: adage.com, lbbonline.com