DPD si stěžuje na reklamu České pošty
Expresní zásilková služba Direct Parcel Distribution (DPD) podala u Asociace českých reklamních agentur stížnost na reklamu České pošty, která je jejím největším konkurentem. Firmě se nělíbí reklamní kampaň Revoluce v doručování zaměřená na balíkovou přepravu. Česká pošta ji prý okopírovala.
DPD požaduje, aby byla reklama úplně stažena a nebyla nadále prezentována. Podle firmy je jednání pošty neetické a nemorální. S reklamou prý přišla jako první. Česká pošta se však brání tím, že kampaň připravovala dávno před tím, než podobný nápad uvedla společnost DPD. Na projektu prý pracovala více než jeden rok.
Reklamní kampaně obou firem jsou skutečně vizuálně velmi podobné. Mají téměř stejné grafické zobrazení balíků a v obou dvou se vysktuje “balíková revoluce”. Podle reklamních expertů se dá očekávat právní bitva.