EasyJet bude dětem rozdávat masky s motivy hrdinů, aby zmírnil nepříjemný zážitek z nošení roušek

3. 6. 2020 | Kristýna Vozková
Létání s dětmi je oříšek i pokud nemusí mít na letišti a během letu nasazenou roušku. Nová kampaň EasyJetu z nich ale udělá hrdiny díky maskám od ilustrátora Spider-Mana nebo Star Wars.

Britská nízkonákladová letecká společnost EasyJet se pozvolna připravuje na první vnitrostátní lety se zpřísněnými bezpečnostními opatřeními kvůli COVID-19 a myslí při tom i na své malé pasažéry. Aby jim zpříjemnila povinné nošení roušek po celou dobu letu, připravila si pro ně hravé masky s motivy lva a superhrdiny, které pro společnost navrhl irský ilustrátor Will Sliney. Ten se proslavil především díky grafice Marvel komiksů, Spider-Mana a Star Wars. 

Masky sice funkci roušky nenahradí, ale měly by dětem pomoci zbavit se úzkosti spojené s jejich nošením.  „Doufám, že masky udělají z letu zajímavý zážitek,” uvedl Sliney.  Zvolil jsem kombinaci lva a futuristického pilota, abych v dětech probudil skryté superhrdiny.”  Masku si mohou děti odnést domů a použít ji opakovaně.  EasyJet jich plánuje rozdat tisíce na vybraných trasách napříč Evropou. 

Nápad vznikl jako součást širší strategie agentury Taylor Herring zaměřené na zvýšení povědomí o bezpečnostních opatřeních na palubě letounů. V jejím rámci vzniklo také instruktážní video zaměřené na metody desinfekce a další novinky spojené s COVID-19. Poběží v sedmi světových jazycích a tento týden bude spuštěna  ve Velké Británii, Německu, Francii, Španělsku, Itálii a Portugalsku.

 

Managing partner agentury Taylor Hering,  James Herring, uvedl: „Prostředí letišť a lety samotné by mohly být pro malé pasažéry skličující.  Naším cílem je zvýšit povědomí o stávajících pravidlech  a normalizovat nutnost zakrytí obličeje na letišti a na palubě. Doufáme, že tyto zábavné masky pomohou dětem užívat si létání s EasyJet a zároveň to trochu usnadní i jejich rodičům.”

Zdroje: lbbonline.com, news.sky.com, independent.co.uk

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: