Externí komunikace 2014: Právo mluvit si musíte zasloužit!

30. 4. 2014 | Petr Michl

Pracujete v PR  nebo v marketingu? Zajímá Vás externí komunikace? Potýkáte se ve své práci s dilematem, co se ještě hodí a co už ne? Fórum Externí komunikace je setkáním osobností z PR, které ví, jak důležité je nakládání s důvěrou a jak citlivá je oblast komunikace.

Ve čtvrtek 29. května 2014 se můžete těšit na setkání a diskuze s odborníky nad aktuálními a prakticky zaměřenými tématy, otevřené sdílení best practice, přátelskou atmosféru a dostatečný prostor pro neformální setkání. Akce tentokrát navíc není strukturována jako pouhý sled příspěvků odborníků. Odpoledne bude věnováno praktickým workshopů. Sedmý ročník je připravován ve spolupráci s Komorou PR.

Proč přijít na toto fórum?

...dopoledne bude věnované příspěvkům zajímavých osobností a odpoledne si budete moci v rámci workshopů vyzkoušet, jak vystupovat v médiích nebo jak na krizové PR

... načerpáte inspiraci z praxe

... budete mít mnoho prostoru na neformální komunikaci, diskuze a networking

Hlavními tématy jsou:

  • Aktuální trendy

  • B2B marketing vs. B2C

  • Malý rozpočet na marketing? DOX nám řekne, jak na to!

  • Jak udělat co nejúspěšnější produktové PR  pomocí Instagramu

 

Koho máte možnost potkat – vystupující:

  • Robert Svoboda, manager & fundraiser ve Focus Agency, s.r.o.

  • Petr Plocek, tiskový mluvčí UniCredit Bank a.s.

  • Kryštof Kostroun, jednatel společnosti EverWhere s.r.o

  • Jiří Chvojka, předseda představenstva Komora Public Relations

  • Radek Zachariáš, luxusní zakázkový švec


Nejsilnější nástroj externí komunikace?" tak zní název prezentace ředitele PR agentury Focus Agency, s.r.o., Roberta Svobody. K jeho přiblížení nebudou sloužit aktuální velcí klienti agentury, jakými jsou Unilever či Baxter, ale nezisková nevládní iniciativa Vím, co jím a piju. Té se za několik let podařilo od nuly vybudovat povědomí o dnes nejznámějším vládou nepodporovaném logu kvality potravin. Iniciativa díky partnerství se silným médiem iDNES.cz, využívání brandovaných edukativních videí a provozem webového portálu o zdravém životním stylu (www.vimcojim.cz) pomáhá vzdělávat v oblasti kvality potravin čím dál větší množství společnosti. Zároveň je ukázkou toho, že s kvalitním a pravidelným obsahem se content marketing vyplatí.

Tiskový mluvčí UniCredit bank, Petr Plocek, bude mluvit o velkém paradoxu Public Relations – firmy chtějí především produktové PR, média o produktech nechtějí psát, rozhodně tedy ne v reklamní a chválou přesycené formě, v jaké jim jsou často předkládány. I čistě produktová témata ale lze podat tak, aby to média zajímalo – a když to jde i u bankovních služeb, jde to téměř všude.

Externí komunikace nebude další akcí, kterou jde „odzívat za stolem".  Odpoledne na návštěvníky čekají praktické workshopy. Pod vedením ředitele P.G. Management, Mikoláše Černého, si na místě vyzkoušíte krizové PR. Menší skupiny účastníků budou řešení zadaný problém z praxe přímo na místě.

Podobně pak ředitel PR Extender, Petr Secký, zapojí diváky do interaktivní workshopu Základy vystupování v médiích, v jehož rámci dojde i na „zkoušku před kamerou" nebo psaní tiskové zprávy, která nebude médii přehlížena.

Kdy: 29. 5. 2014

Kde: KC GreenPoint

Prohlédněte si kompletní program a REGISTRUJTE se

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: