Facebook bude cílit reklamou podle navštívených stránek

19. 4. 2010 | TAM
Facebook brzy zacílí svoji reklamu podle vašich aktivit na ostatních stránkách. S informací přišel server Financial Times. Podle něj bude tato historie vycházet z informací, které pozbírá rozhraní Facebook connect - ty systém zaznamená v případě, kdy uživatel stiskem příslušného tlačítka odešle odkaz na danou stránku na svůj Facebookový profil.

Ilustrační obrázek, zdroj: facebook.com

Facebook brzy zacílí svoji reklamu podle vašich aktivit na ostatních stránkách. S informací přišel server Financial Times. Podle něj bude tato historie vycházet z informací, které pozbírá rozhraní Facebook connect - ty systém zaznamená v případě, kdy uživatel stiskem příslušného tlačítka odešle odkaz na danou stránku na svůj Facebookový profil.
To, že se chce uživatel o obsah stránky podělit s ostatními podle vývojářů značí, že ho zaujal - a je tedy pravědpodobné, že obsah spadá do sféry jeho zájmů. Právě proto se na jeho základě vytvoří tématický fond, podle kterého budou vybírány i jednotlivé reklamy.
Podle právníků Facebooku, kteří pochopitelně očekávají prostesty ze řad některých uživatelů, by tento způsob měl být v otázce zachování soukromí uživatelů naprosto korektní.
 

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: