Facebook chce, aby lidé volali podnikům přímo z jejich reklam v news feedu
Facebook uvedl reklamní vylepšení, které ocení především „místní podniky" - tedy všechny kamenné podniky vázané na konkrétní místo, typicky restaurace, prodejny, kadeřnictví, různé druhy služeb atd. Je jím možnost přidání „Call Now" tlačítka přímo do reklam v news feedu.
Tato reklama je pochopitelně primárně určena při cílení na mobilní zařízení. Při jejím nastavení lze určit, v jakém okruhu od podniku zadavatele se má lidem zobrazovat. Jedná se o doplnění možnosti „Get Directions" (navigace k podniku - pozn. red.), které je možné integrovat do reklam už od října 2014. Když uživatel klikne na „Call Now", je přesměrován přímo k vytáčení v jeho telefonu.
Dle Facebooku se jedná o efektivní formu oslovení zákazníků, kteří jsou ve vzdálenosti, jež lze dojít pěšky. Dokonce uvádí, že se vyrovná jakékoliv jiné formě reklamy, včetně direct mailu a inzerátů v novinách.
Tvorba Local Awareness reklamy je velmi jednoduchá a jde nastavit přímo z facebookové stránky. Jak naznačuje GIF výše, stačí si jen vybrat jako call to action „Call Now" a nastavit rozpočet. Přehled hovorů provedených z reklamy pak bude zobrazený přímo v notifikacích stránky.
Zdroj: Facebook for Business