Facebook přijde s novým formátem PPC reklamy
6. 8. 2010
| LIL
Facebook v současnosti testuje nový formát PPC reklamy. Mělo by se jednat o rozšíření klasické inzerce, která měla možnost zobrazit informace o "lajkařích" z řad přátel. Toto vysoce efektivní řešení by se nově mohlo ještě vylepšit. S informací přišel server www.allfacebook.com.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Facebook v současnosti testuje nový formát PPC reklamy. Mělo by se jednat o rozšíření klasické inzerce, která měla možnost zobrazit informace o "lajkařích" z řad přátel. Toto vysoce efektivní řešení by se nově mohlo ještě vylepšit. S informací přišel server www.allfacebook.com.
Nově by se mělo u reklamy zobrazit také pětiškálové hodnocení, založené na principu známých facebookových hvězdiček. Uživatel tedy bude manipulován dvojnásobnou porcí DWOM než doposud - pokud se k reklamě vyjádří více kamarádů, jejich hodnocení se promítne na škále 1 - 5 bodů. Právě tato získaná jakost by mohla být rozhodujícím faktorem, který určí, zda na reklamu klikneme nebo ne.