Facebook testuje prvky pro usnadnění práce adminů
Facebook se dlouhodobě snaží zjednodušit vytváření reklam. V posledních týdnech ale testuje i prvky, které mohou ulehčit i práci adminů facebookových stránek.
Novým prvkem je náhled na to, jak se daří publikovaným příspěvkům přímo vedle news feedu uživatele / admina. Facebook k tomu nevydal žádné oficiální vyjádření. Tato funkcionalita se ale dle InsideFacebook objevuje více lidem a dá se předpokládat, že jde už přímo o roll out vylepšení. Jak je vidět z obrázku níže, mezi těmi, které už dostihlo, patří i autor tohoto článku.
Nový prvek se netýká pouze příspěvků FB stránek, ale případně i spuštěných reklamních kampaní. U příspěvků je vidět jejich dosah a počet interakcí. Snadno se dá skrze toto pole vstoupit přímo na příslušnou FB stránku, případně propagovat příspěvky. Dle InsideFacebook není však vše doladěné. Příspěvky publikované jiným administrátorem stránek se nemusí zobrazit. Za dobrou zprávu lze považovat i to, že pokud se vám tato novinka nelíbí, jde její zobrazování potlačit.
Snadný výběr, za koho publikuji
Facebook také testuje další variantu snadnější práce administrátorů přímo ze základního menu. Jednoduchý dropdown na obrázku níže dává při publikování příspěvku rychlou možnost výběru, zdali tak chcete činit za sebe či za jednu z vámi spravovaných stránek.
Zdroj: InsideFacebook
Dosud jde nastavit po rozkliknutí položky horního menu nacházející se nejvíce vpravo „Používat Facebook jako". Testovaná funkcionalita má oproti tomu výhodu ve své jednorázovosti, nejčastěji totiž administrátoři vykonají za spravovanou stránku konkrétní akci a bezprostředně poté se věnují spíše vlastnímu profilu nebo jiným stránkám.
Zdroj: InsideFacebook