Starbucks dává sérií reklam najevo, že některé emoce online komunikací nepřenesete
Starbucks servíruje svou kávu zejména lidem, kteří ocení možnost připojit se k wi-fi zdarma a doplňovat informace z webu a kofein zároveň. Nyní se jim globální řetězec snaží díky sérií spotů vytvořených agenturou BBDO připomenout, že občas je nejlepší forma spojení s přáteli tak, že se s nimi setkáte naživo.
Každá z reklam začíná důvěrnou konverzací s typickým kavárenským hlukem v pozadí. Vyřčené je doprovázeno výměnou textovek doplněných emotikony - to vše až do určitého okamžiku, kdy je zřejmé, že konverzace přeskočila do nonverbální komunikace, kterou už slova ani smajlíky zachytit nedokážou. U jednotlivých spotů si můžete v určité posloupnosti klidně i domyslet scénář gradujícího partnerského vztahu - předkládáme vám je proto také v takovém pořadí
Rande
Omluva
Kopnutí
Všechny spoty skvěle naplňují motto „Sometimes the best way to connect is to get together". Navíc mají nezpochybnitelnou pravdu.
Zdroj: Creativity-Online