Firmy využívající Google Posts se dočkaly jejich přehledů a analytiky
Google oznámil, že spustil reporty a analýzu pro příspěvky (Google Posts). Tyto příspěvky se nastavují přes službu Moje firma na Googlu a můžete přes ně zveřejňovat události, produkty a služby přímo ve Vyhledávání Google a Mapách Google. Zmíněné analýzy, tzv. Post Insights, ukazují, jak dobře fungují vaše příspěvky v rámci Googlu. Nabízí údaje jako jsou počet zobrazení a kliknutí na tyto příspěvky. K dispozici jsou údaje zahrnující:
-
Jednotlivé příspěvky.
-
Všechny příspěvky z minulého týdne.
-
Všechny příspěvky z minulého měsíce.
Insights zobrazují počet z hlédnutí, kliknutí a procentuální změnu za konkrétní období. Toto období zahrnuje posledních 7 nebo 28 dní a může mít zpoždění až 3 dny. Když se podíváte na statistiky svých příspěvků, uvidíte i data z minulého týdne, které se porovnávají s týdnem předchozím.
Tyto přehledy využijete například v případě, kdy pracujete s příspěvky, sdílíte je s více zákazníky a zjistíte, že máte 20% nárůst vašich zobrazení. Poté se chcete dozvědět, které příspěvky byly nejlepší a měly nejvíce zobrazení. Právě v této chvíli si můžete prohlédnout jednotlivé statistiky příspěvků, a tak zjistíte, jak si vedou a na základě výsledků si naplánujete své další postupy.
Pokud platí některé z následujících faktorů, vaše procentuální výsledky ( rozdíly oproti předchozímu období) se v souhrnu nezobrazí:
-
Vaše příspěvky nezískaly žádná zhlédnutí.
-
Nemáte žádné příspěvky.
-
Vaše procentuální změna je vyšší než 99,99 %.
Níže si můžete prohlédnout ukázku, jak taková statistika pro Google příspěvky vypadá.
Zdroj: Search Engine Land
Dle vyjádření Googlu je nástroj Post Insights k dispozici všem uživatelům služby Moje firma na desktopu a v mobilních zařízeních. Není ale dostupná v aplikaci této služby.
Kam dál?
Zdroj: Google
V Google příspěvcích můžete zveřejňovat zajímavé produkty a nabídky. Stávající a potenciální zákazníky můžete v rámci služby Moje firma na Googlu oslovit novými způsoby. Konkrétně pomocí slev, unikátních nabídek a zdůrazněním vybraných produktů. Do příspěvků snadno zahrnete fotky, videa i odkazy.
Zdroje: Google, Search Engine Land