First View umožní na Twitteru inzerentům umístit příspěvky na první místo

10. 2. 2016 | Kateřina Tauchenová
Nový inzertní nástroj First View umožní inzerentům na 24 hodin umístit jejich video příspěvek na první místo ve feedu uživatelů.

O Twitteru se v posledním týdnu mluvilo především v souvislosti se zvěstmi o plánovaných změnách řazení příspěvků v jeho news feedu. Zatímco jeho CEO se všechny snažil ujistit, že žádná taková změna skutečně v nejbližší době v plánu není, objevil se v inzertním rozhraní Twitteru nový nástroj, který tak trochu popírá všemi omílaný argument, že na této sociální síti je timing zveřejňování příspěvků opravdu důležitý.

Twitter včera na svém blogu představil nový reklamní nástroj na publikaci videí s názvem First View, který inzerentům umožní umístit jejich reklamní videa na přední příčky před ostatní příspěvky. Uživatel tak při prvním přihlášení do svého účtu uvidí jako příspěvek právě video publikované pomocí First View. Video lze na první místo v news feedu umístit pouze na 24 hodin.


First View bude nejdříve k dispozici pouze pro video příspěvky, což jde ruku v ruce se snahou Twitteru rozšířit svou nabídku různých formátů postů. V budoucnu však není vyloučeno jeho rozšíření i na ostatní tipy příspěvků.

Placené First View tweety budou nejprve spuštěny ve Spojených státech a na účtech vybraných klientů spravovaných z USA, a to napříč všemi mobilními i desktop verzemi Twitteru. Celosvětové rozšíření by pak podle serveru Tech Crunch mělo přijít v blízké budoucnosti. First View ale zatím nebude k dispozici v mobilních webových prohlížečích ani v aplikacích třetích stran. 

Kdo by tedy mohl být typickým inzerentem používajícím First View? Není asi žádným překvapením, že za svou hlavní cílovou skupinu Twitter považuje inzerenty z oblasti zábavního průmyslu. „Word of mouth je nyní ve filmovém průmyslu mnohem důležitější než kdy v minulosti. A neexistuje lepší platforma pro jeho šíření, než je Twitter. First View je skvělou příležitostí, jak distribuovat například nový trailer k filmu Mike and Dave Need Wedding Dates a vzbudit kolem něj ruch a debatu na sociálních sítích. Jsme tak videem schopni zasáhnout široké publikum lidí, a to způsobem, který nám zajistí nejen jeho zhlédnutí, ale vytvoří i sociální dění,“ píše na blogu Twitteru Marc Weinstock, marketingový ředitel 20th Century Fox.

Možnost být na prvním místě ve feedu může pomoci rozptýlit obavy, že lidé na Twitteru vlastně moc nescrollují, a jejich příspěvky proto rychle zapadnou mezi ostatními. First View bude pravděpodobně dražší, než ostatní typy podporovaných příspěvků, a bude tedy určen spíše pro inzerenty s velkým rozpočtem. To odpovídá dlouhodobé snaze Twiteru vyvinout prémiovou řadu propagačních nástrojů fungující paralelně s těmi klasickými. S touto snahou souvisí nedávné uvedení dalších nástrojů, jako jsou Conversational Ads nebo zpřístupnění Amplify Ad video programu širšímu okruhu inzerentů.

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: