Globální kampaň pro Sol vytvoří BBH

9. 6. 2011 | ZeB
Mexická značka piva Sol, kterou vlastní společnost Heineken, svěřila svoji globální kampaň reklamní agentuře Bartle Bogle Hegarty.

Mexická značka piva Sol, kterou vlastní společnost Heineken, svěřila svoji globální kampaň reklamní agentuře Bartle Bogle Hegarty. BBH v souboji porazila Amsterdam Worldwide, santo a TBWA/London. Sol začal rekapitulovat své dosavadní marketingové úspěchy v únoru tohoto roku.

Zdá se, že značka chce o sobě zvýšit povědomí i mimo Mexiko a Latinskou Ameriku, kde je již dobře zavedená. Heineken plánuje propagovat značku Sol spolu s dalšími dílčími značkami po celém světě.

Jak vypadaly předchozí reklamy na značku Sol?

Reklamy z domoviny:

Reklamy ze světa:

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: