Google AdWords nově umožňují zvýraznění počtu followerů na Google+ v reklamách
„Na Google+ je mrtvo, ale jeho používání může pomoci k viditelnosti ve vyhledávání a dalších službách Googlu," tak zní poměrně častá racionalizace značek, které se snaží o aktivní přítomnost na sociální síti největšího světového vyhledávače. Mnohé z nich jsou na ní právě s důvěrou v to, že označení +1 u jejich aktivit napomůže SEO. Včera Google oznámil další „důvod pro". Vylepšené kampaně („Enhanced Campaigns") nyní nabízí zvýraznění počtu followerů na Google+ v těle reklamy. Dle Googlu má nová možnost přinést zlepšení v CTR o 5-10 %. Před spuštěním nové funkce proběhlo testování s velkými značkami, jakými jsou Red Bull, National Geographic a H&M. Obrázek níže ukazuje, jak takto vylepšená reklama vypadá.
Zdroj: Techcrunch.com
K využití tohoto prvku je nutné mít Google+ účet s ověřeným URL a dle doporučení by měl mít „nedávné, vysoce kvalitní příspěvky a nezanedbatelný počet followerů – pro většinu značek to znamená alespoň 100". Vylepšení je automatické pro všechny „Enhanced Campaigns" a není s ním spojen žádný další příplatek.
Pro značky s aktivním Google+ účtem se tedy jedná o win-win, jinak jde především o další lákadlo k využívání sociální sítě i nové podoby kampaní na reklamní platformě patřící technologické firmě se zásadním vlivem na internet a podobu online marketingu. Z hlediska užitečných „přílepků" k reklamám se nejedná o úplnou premiéru. Zhruba před rokem byly představeny Social Extensions. Ty umožňují u AdWords reklamy (dosud nikoliv u "Enhanced Campaigns") zobrazit také počet fanoušků na Google+, mnohem užitečnější je ale příležitost k vložení čísla telefonu a click-to-action tlačítek spouštějících komunikaci obecně.
Další změnou u Vylepšených kampaní je přesnější cílení reklam uvnitř aplikací dle kontextu jako čas, lokace a zařízení uživatele.
Tip redakce: „Enhanced Campaigns" tu jsou teprve pár měsíců. Chcete si připomenout, co přináší tento formát nového? Přečtěte si článek Google AdWords přináší vylepšené kampaně.
Zdroj: www.adwords.blogspot.cz. www.techcrunch.com