Google zásadně pomůže e-shopům

13. 7. 2012 | Petr Michl
Google nabízí funkci automatického dokončování pro e-shopy už i pouhým zákazníkům AdWords. Zatím jen v USA.

Automatické dokončování při vyhledávání je jednou z nejpopulárnějších funkcí, kterou Google nabízí při vykonávání svého základního poslání. Návrh nejčastějších dotazů kladených vyhledávači vám už po napsání půl slova často umožní vynechat dopsání zbytku jedním klikem. Nyní Google nabídne tuto funkci známou pod označením Search As You Type všem zákazníkům AdWords, zatím tedy pouze v USA. Ti ji budou moci implementovat do vyhledávání ve svém online obchodě.

 

Nejedná se o novinku z technologického hlediska. To samé už využívají ti, co používají balíček pro vyhledávání pro e-shopy Google Commerce Search. Změna v nabízení části jeho funkčnosti je tak spíš novým přístupem k propagaci. Samozřejmě i zde je obchodní háček. Zákazníci AdWords budou mít Search As You Type k dispozici zdarma pouze do 25 milionů provedených vyhledávání.

 

Samotná funkce je pokročilejší než nápověda na homepage Googlu, mimo textových návrhů nabízí i klikatelné odkazy na zboží v daném e-shopu s doplněním obrázku a ceny. V online obchodech jde především o rychlé a intuitivní nalezení zboží dle přání zákazníka, a tak je užitečnost Search As You Type zřejmá. Dle blogu Googlu bude jeho nová forma distribuce k dispozici i v dalších zemích.

Zdroj: googlecommerce.blogspot.co.uk
 

Štítky dokumentu: E-Commerce Google YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: