Heineken Light je jako bunda z hadí kůže
Heineken představuje svůj Heineken Light kampaní „Occasionally Perfect“. Hlavním hrdinou reklamy je muž, který na sobě má bundu z hadí kůže (snakeskin jacket).
Na velmi šikovné metafoře nám tak reklama dává najevo, že stejně jako bunda z hadí kůže, ani Heineken Light se vždycky nehodí do každého prostředí.
Hlavní představitel spotu se ukazuje ve své bundě z hadí kůže na obchodním setkání, na golfovém hřišti i na dalších místech, kam však díky svému outfitu příliš nezapadá. Bunda z hadí kůže se stává symbolem čehosi, co je člověku nadmíru vlastní a tvoří jeho jedinečnost. Je ztělesněním individuality, pocitu moci nad vlastním životem i symbolem bohatého vnitřního života.
Tvůrci reklamy (agentura Widen + Kennedy New York) se nám snaží říci, že Heineken Light má s bundou z hadí kůže mnoho společného. Pijete ho proto, že k vám patří (pouze pro váš vlastní prožitek), určitým způsobem vás charakterizuje a hovoří za vás.
Stejně jako ona netradiční bunda je Heineken Light zachycením vaší osobnosti a individuality, která je bohužel ne vždy okolím pochopena.