Holky nejvíc letí na astronauty, proto Axe pošle 22 mužů do vesmíru
Firma Axe je proslulá svými ztřeštěnými reklamními spoty. Muž se po použití Axe stává neodolatelným magnetem na ženy. To je jeden z hlavních motivů většiny spotů, které Axe propagují. Nejinak je tomu i v poslední kampani.
Sexy hasiče, který zachrání dívku, v něm ale zcela zastíní astronaut. Po úspěchu projektu Red Bull Stratos, kdy se z vesmírného skokana Felixe Baumgartnera stala celosvětová superstar, se rozhodla zabrousit na okraj vesmíru i společnost Axe.
“Odleť jako muž. Vrať se jako hrdina.” Tak zní hlavní slogan kampaně, ve které Axe hledá několik odvážných mužů z celého světa, aby jim nabídl životní příležitost - opravdovou cestu do vesmíru. AASA - Axe Apollo Space Academy má poslat na hranici vesmíru 22 odvážlivců. Začátek vesmírné kampaně ohlásil druhý muž, který vstoupil na Měsíc - Buzz Aldrin. U Axe asi doufají, že díky němu budou mít lepší buzz.
S kampaní bude pravděpodobně provázán i spot na Axe v přestávce Super Bowlu. 3. únor, kdy se tento svátek amerického fotbalu a přeplacené televizní reklamy odehraje, je totiž dnem, kdy se soutěž o možnost stát se astronautem definitivně uzavírá.
Do výcvikového střediska na Floridě se dostanou ti, kteří uvedou nejlepší důvod, proč by právě oni měli letět do kosmu. Záleží i na tom, jestli dostanou dostatek hlasů a hlavně jestli zvládnou výcvik. Před Floridou ale čeká účastníky ještě národní kolo, i Češi se mohou zapojit a hojně to již dělají.
Náskok na prvního v pořadí zatím není nijak závratný - 79 hlasů se dá pořád hravě překonat. A proč se chtějí čeští muži podívat do vesmíru? Důvody jsou různé - chtějí se třeba přesvědčit, že se k nám neblíží Hvězda Smrti nebo je zajímá, jak se ve stavu beztíže a ve skafandru chodí na záchod.
Zdroje: www.brandchannel.com, www.axeapollo.com