Honda na Pinterestu láká lidi na výlet za 500 dolarů
Vizuální prezentace je pro obchodníky důležitá, a to i pro ty, kteří výrabějí a prodávají auta. Proto pomalu podléhají kouzlu Pinterestu. Jedním z nejnovějších přírůstků mezi virtuálními nástěnkáři je automobilka Honda. Na Pinterestu se stihla sotva za týden rozkoukat, ale už se pustila do speciální akce pod názvem Pintermission.
Několika nejaktivnějším nástěnkářům Honda nabídla 500 dolarů (skoro 10 000 korun) za to, že si dají na 24 hodin pohov od Pinterestu (a internetu obecně) a půjdou reálně dělat věci, o kterých zatím jen “pinují” (přišpendlují na nástěnky). A nejedná se o akci primárně zaměřenou na auta, Honda chce, aby její fanoušci třeba vyrazili na roadtrip nebo na ochutnávku sladkostí či piknik. Ale spojitost s novým modelem auta samozřejmě kampaň má. Honda tímto způsobem odkazuje k tomu, že malé SUV Honda CR-V je hlavně o životě tam venku.
To, že Honda toto menší SUV prezentuje právě na Pinterestu, není vůbec náhoda. Cílovými zákazníky tohoto modelu jsou totiž ženy, které tvoří většinu uživatelů virtuální nástěnky. Dále plánuje Honda na Pinterestu hlavně sdílet obrázky, které mají přivést více lidí na jejich webové stránky, kde si pak dohledají o autech další informace.
Ostatní automobilky zatím kouzlu Pinterestu úplně nepropadly. Některé bojují i s tím, že jejich jméno už nějaký uživatel používá.
Alespoň nějakou aktivitu projevil Volkswagen a Subaru, zatím nejlepší automobilovou kampaň na Pinterestu pak má na kontě panamská pobočka Peugeotu. Fanoušci měli v jejím rámci za úkol z několika obrázků umístěných na nástěnkách poskládat puzzle nejnovějších modelů Boxer. Vždy ale nějaký kousek chyběl a pro ten museli soutěžící nástěnkáři přímo na facebookovou nebo webovou stránku Peugeotu Panama. Honda s Pintermission ale možná Peugeot o titul nejlepší automobilové Pinterest kampaně připraví.
Zdroj: www.adage.com