Honor mění své logo. Z ryze technologického a unikátního na zaměnitelné

12. 12. 2018 | Petr Michl
Honor nahrazuje rozpoznatelnou tvář duhovou šedí.

Honor je sub-brand čínského výrobce elektroniky Huawei,  který bude brzy slavit páté narozeniny. V současnosti je symbolem zajímavých smartphonů, které se hodně zaměřují na kvalitu svých fotoaparátů. Včera značka odhalila na své akci HonorArtology nové logo.

Níže můžete porovnat starou verzi a pod ní tu novou.

Původní logotyp jasně naznačoval, že jde o technologickou značku. Mimo tvaru písma tomu napomáhala i barva. V aktuální verzi se písmo změnilo na verzálky a barva na gradient. To má prý naznačovat, že je značka stále aktuální pro mladou generaci.

Na telefonech se má nové logo začít objevovat od příštího roku. Již od včerejška ho můžete spatřit na jeho účtech v sociálních sítích.


Přirozenější srovnání než to na bílém pozadí nabízí i následující dvě fotografie.


Zdroj: hihonor.com


Zdroj: hihonor.com

Z našeho pohledu jde o posun od jasně rozpoznatelné tváře k té zcela zaměnitelné. V poslední době je velmi populární opouštět logo ve smyslu znaku k pouhému logotypu. Důkazem je třeba nedávná změna vizuální identity Uberu (mimochodem skvěle zdokumentovaná na této microsite). Ve fázi logotypu jako loga již ale Honor byl a jeho písmo v sobě neslo jistou unikátnost. Téměř samotné písmeno „h" se svými ostrými rysy naznačovalo, o koho jde. O nové podobě se to říct nedá. Gradient je pravděpodobně zvolen, protože ho můžete najít na zadní straně vlajkového modelu Honor P20, ale na modelech Honor P10, 8x, Magic 2 a dalších. Na toto provedení ale nemá Honor žádný copyright a de facto to samé nabízí u některých smartphonů další čínský výrobce elektroniky Xiaomi. S novým logem tak paradoxně přichází duhová šeď.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: