Hot dogy s urážkou od The Wiener's Circle přidají k jídlu i zábavné ponížení
Urážka u drive-thru (tzv. „Curbside Abuse“) nebo držková přes FaceTime. I to si můžete objednat a dostat u této prodejny hot dogů v Chicahu. Dejte si osvěžující dávku nekorektních nadávek v korektní době.
Být politicky nekorektní se dnes nemusí vyplatit. Obzvláště to platí v dnešních Spojených státech, jeden špatně pochopený tweet a o váš roky budovaný byznys si nikdo neopře ani kolo. A je vůbec v této době v pořádku zkoušet to s humorem? Velké korporace se neodvažují, a tak dnes přinášíme příklad podniku The Wiener's Circle, který prodává v Chicagu hot dogy.
Chicago umí být drsným městem a hot dogy k němu patří (pozor, v tomto městě nikdy s kečupem). A patří k němu i to, že v určitých čtvrtích se nejde pro silné slovo daleko. V The Wiener's Circle si na tom postavili svou konkurenční výhodu. K hot dogu nebo sýrovým hranolkám dostanete pořádnou nálož nadávek. Jakého typu?
To prozradí následující spot z produkce The BMP Film Co. s názvem „We’re Here For You“ („Jsme tu pro vás“), který začíná jako tolik posmutnělých firemních videích v době pandemie. Z virové letargie vás ale probudí slovní nálož, z které jsou „F-words“ to nejlehčí.
Moderní doba pochopitelně žádá digitalizace služeb. Svůj hot dog si můžete objednat i přes FaceTime na čísle 1-773-BITCHES a někdo z personálu vám dá na dálku takovou držkovou, že si do své objednávky raději už chilli nepřidáte. Pokud si zboží vyzvednete skrze drive-thru, můžete si předem z menu poručit „Curbside Abuse“, tedy „urážku z chodníku“. Specificky lze zvolit urážky mířené na yuppies, mileniály nebo vaši mámu. Ovlivnit můžete dokonce i počet gest se zvednutým prostředníčkem.
Manažerka podniku Evelyn Morris k tomu pro Muse říká:
„Lidé prostě chtějí něco, čemu by se mohli zasmát. A evidentně to dokáže, když jim nadáváme do 'yuppy-ass bitches'. I když jim tedy nevidíme do jejich zasr… obličejů kvůli rouškám.“
Mimochodem nejedná se tu jen o prázdné urážky. Podnik daruje část zisku z každé objednávky organizacím Black Owned Restaurant Relief Fund a Chicago Community Covid-19 Response Fund. Ano, do holomků a hůř vám vynadají v nejedné české středověké krčmě. Pro nekorektnost v silně korektní době a umělecký dojem u nás vyhrává The Wiener's Circle z Chicaga.
Tip redakce:
V Chicagu si na hot dog kečup prostě nedávají. Bez debat! Heinz jim ho v triku podobném falešnému pivovaru Patron od Gambrinusu podstrčil jako Chicago Dog Sauce. Zjistěte, jak jim chutnal.