HP připomíná, že svátky patří blízkým lidem a ne displejům
Stává se vám, že se setkáte s přáteli a místo společně stráveného času každý zírá do svého mobilního telefonu? Návštěva vánočních trhů se mění v sérii sdílení fotografií na sociálních sítích? Právě na tento nešvar upozorňuje společnost Hewlett-Packard (zkráceně HP) ve své nejnovější kampani s názvem Print the Holidays (Vytiskni si svátky, pozn. redakce) a připomíná, že by lidé měli raději trávit čas spolu, a ne se svými telefony.
Píseň, která zní celým spotem, je alternace staré anglické kolegy s názvem 12 vánočních dnů. V originální verzi jednotlivé sloky metaforicky znázorňují křesťanské hodnoty. V této variantě od HP však jednotlivé dny reprezentují chatování, sbírání lajků a další aktivity spojené s chováním v online světě. V polovině videa však začne na mobilu zbývá už jen 5 % baterie a postupně však převládají aktivity bez displejů a technologií a vítězí čas strávený s rodinou.
Na spot se podívejte ve videu níže