Hvězda argentinské reprezentace odpovídá na tweety fanoušků svou kopací technikou
Fotbalové šampionáty jsou obvykle spojené se skvělým marketingem skutečně velkých značek. Nejinak tomu je i v případě aktuálně probíhajícího fotbalového mistrovství jižní Ameriky, Copa America. Značka Gillette se tentokrát nejvíce vytáhla něčím tak jednoduchým- jako je odeslání několika tweetů fanouškům, ovšem ve formě, které by většina ze smrtelníků nebyla schopna.
Jeden z nejoblíbenějších hráčů argentinského týmu Sergio „Kun" Aguero strávil celý den odpovídáním na tweety fanoušků. Činil tak ovšem kopáním míče do obří dotykové klávesnice zhruba o rozměrech fotbalové brány. A šlo mu to náramně.
Kampaň byla vytvořená agenturou Del Campo Saatchi & Saatchi z Buenos Aires a je propagovaná pod hashtagem #communityplayer.
Zdroj: YouTube Gillette Latinoamérica
Kam dál?
Ke skvělým fotbalovým reklamám neodmyslitelně patří značka Nike. Připomeňte si je v článku Cesta časem: Reklamy Nike spojené s fotbalovým MS za posledních 20 let.