Hvězda argentinské reprezentace odpovídá na tweety fanoušků svou kopací technikou

23. 6. 2015 | Petr Michl
Gillette přiměl argentinskou fotbalovou hvězdu, aby odpovídala na tweety fanoušků svými přesnými kopy - do dotykové klávesnice zhruba o rozměrech fotbalové brány.

 

Fotbalové šampionáty jsou obvykle spojené se skvělým marketingem skutečně velkých značek. Nejinak tomu je i v případě aktuálně probíhajícího fotbalového mistrovství jižní Ameriky, Copa America. Značka Gillette se tentokrát nejvíce vytáhla něčím tak jednoduchým- jako je odeslání několika tweetů fanouškům, ovšem ve formě, které by většina ze smrtelníků nebyla schopna.

Jeden z nejoblíbenějších hráčů argentinského týmu Sergio „Kun" Aguero strávil celý den odpovídáním na tweety fanoušků. Činil tak ovšem kopáním míče do obří dotykové klávesnice zhruba o rozměrech fotbalové brány. A šlo mu to náramně.

Kampaň byla vytvořená agenturou Del Campo Saatchi & Saatchi z Buenos Aires a je propagovaná pod hashtagem #communityplayer.

Zdroj: YouTube Gillette Latinoamérica

Kam dál?

 Ke skvělým fotbalovým reklamám neodmyslitelně patří značka Nike. Připomeňte si je v článku Cesta časem: Reklamy Nike spojené s fotbalovým MS za posledních 20 let.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: