I Homer Simpson využívá reklamy na YouTube
První výrazné sněhové nadílky v Česku jsou ideální příležitostí pro představení aktuální kampaně Googlu pro propagaci video reklam na YouTube jako formy podpory malých a středních podniků. Kdo dokládá, že skutečně fungují? Homer Simpson jako Pan Pluhař (Mr. Plow).
Když se Homer Simpson poprvé stal Panem Pluhařem, měl ze začátku s rozjezdem svého podnikání potíže. Jeho byznys spočívající v odhrabování příjezdových cest před domy obyvatel Springfieldu se starým pick-upem přeměněným na rolbu se nakonec uchytil. To bylo 13 let před startem YouTube v roce 2005. Google nyní ukazuje, že s video reklamami na této platformě by mu to šlo ještě mnohem lépe a rychleji. Spot těžící z klasické Simpsonovic animace s alternativním dějem vytvořila agentura Camp + King.
„Inzerenti video reklam mohou, stejně jako Homer Simpson, pozorovat, jak lidé interagují s jejich spotem a využít tyto informace k provedení malých, ale pro kampaň důležitých změn. Nedívají se lidé na vaši reklamu až do konce? Zvažte její zkrácení. Je míra zhlédnutí nižší, než byste si přáli? Udělejte prvních 5 vteřin více zajímavých," vzdělává příspěvek Googlu uvádějící pluhařskou kampaň. Té se daří poutavě upozornit na to, že video reklamy jsou i pro malé a střední podniky chytrým řešením. Ostatně nebude náhodou, že video reklamy inzerující služby Pana Pluhaře nastavila jako první nadprůměrně inteligentní Líza.
Zdroj: googleandyourbusiness.blogspot.cz