IKEA vtipně zareagovala na luxusní kopii její ikonické modré tašky

27. 4. 2017 | Petr Michl
Originál je originál!


Zdroj: Facebook / IKEA 

Kupovat si skutečně drahé designové kousky chce odvahu. A platí to i pro tašku módní značky Balenciaga za více než 2 tisíce dolarů. Proč? Je totiž očividnou kopií „modré tašky z IKEA“. Ano, té, co si můžete koupit u každé kasy švédského řetězce s nábytkem.

Ta s italským jménem se má prodávat s cenovkou 2 145 dolarů, tedy více než 53 tisíc korun. Modrá taška z IKEA stojí v USA 99 centů a u nás se prodává za 19 korun. Vzájemná podobnost je zřejmá, přesto se ale švédská agentura ACNE pracující pro IKEA rozhodla na novinku o kabele pro bohaté reagovat. Díky její kreativitě se na Facebooku nábytkářského řetězce rychle objevil příspěvek dávající instrukce k tomu, jak poznat skutečný originál.


(klikněte pro zvětšení)

Text na fotografii zní:

„Jak identifikovat originální IKEA tašku Frakta?

1) Zaklepejte s ní. Pokud dělá rámus, jde o originál.

2) Je multifunkční. Unese hokejové vybavení, cihly a dokonce i vodu.

3) Hoďte ji do špíny. Pravdou je, že špinavou tašku lehce omyjete zahradní hadicí.

4) Složte ji. Jste schopni složit Jí do velikosti malé kabelky. Pokud ano, gratulujeme.

5) Podívejte se dovnitř. Originál má pravou IKEA visačku.

6) Cenovka. Jen 99 centů."

Obdivuhodná je i rychlost, s kterou agentura ACNE reagovala. „Chtěli jsme jednat rychle, takže jsme kontaktovali klienta, kterému jsem řekl, že kreativní práci budeme mít hotovou do dvou hodin,“ prozradil portálu Creativity Online kreativní ředitel ACNE, Johan Holgrem. 

Potřebnost takovéhoto návodu není třeba podceňovat. Rozhodně by vás totiž nepotěšilo, kdybyste šli přenášet ve své oblíbené modré tašce cihly a záhy byste zjistili, že se tomu šuntu za 50 tisíc korun utrhla po pár metrech ucha. 

 
Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: