Infografika: jaká je ideální délka videí na sociálních sítích
Společnots HubSpot na základě svých zkušeností vytvořila infografiku, ve které přehledně shrnula ideální délky videí pro Facebook, Instagram, Twitter a YouTube.
Když uživatel vidí video, tak se v mnoha v případech nejprve podívá na jeho délku a na jejím základě se teprve rozhodne, zda si video pustí nebo ne.
Velké množství uživatelů navíc video často nedokouká a přejde na další příspěvek dřív, než mu stihnete sdělit vše, co jste chtěli. Podle průzkumů je lidská schopnost udržet pozornost stále snižována a některé studie dokonce tvrdí, že už neudržíme pozornost déle než zlatá rybička.
Není tedy divu, že se marketéři snaží přicházet s originálními způsoby, jak zákazníka zaujmout. Aby udržely uživatelovy pozornost, tak jsou videa stále kratší. Za poslední rok bylo 56 % celkově publikovaných videí kratší než 2 minuty.
Marketéři však musí být inovativní a přizpůsobovat videa jednotlivým platformám. Uživatelé jsou například ochotnější sledovat video, které je delší než 2 minuty na YouTube než na Twitteru.
Aby HubSpot pomohl marketérům s lepším oslovením zákazníků, vytvořil přehlednou infografiku. Ta výchozí z vlastních sociálních dat HubSpotu a také z průzkumů vytvořených v této oblasti.
Pro tuto sociální platformu by měla být videa stručná. Podle sesbíraných dát se nejvíce komentářů objevuje u videí o délce 26 sekund.
Průměrně #VideoOfTheDay (videa dne. pozn. redakce) dosahují délky 43 vteřin. Uživatelé Twitter mají rádi krátký obsah, což koresponduje s tím, že jsou navyklí na tweety o 140 znacích.
Fanoušci HubSpotu jsou nejčastěji osloveni videi v délce 1 minuta. Tito uživatelé mají rádi obsah, který mohou snadno lajkovat či sdílet, než přejdou k dalšímu obsahu.
YouTube
Na této platformě největšího úspěchu dosahují videa o délce 2 minuty. Zde je proto ideální prezentovat delší obsah, který obsahuje mnoho informací.
Zdroje: HubSpot, TIME Health