Instagram přináší Carousel Ads i do Stories
Carousel Ads jsou skvělým reklamním formátem, který dokáže lépe vyprávět příběhy. Proč by tedy neměla být tato možnost využita i v reklamách ve Stories, které jsou u uživatelů na postupném odkrývaní zážitků a myšlenek svým způsobem založena? Racionální odpověď na tuto otázku neexistuje. Uvědomili si to konečně i ve vedení Facebooku a podmínky Instagram reklamy ve Stories budou upraveny.
Inzerenti budou mít nově možnost poskládat ve Stories za sebou 3 příběhy. Využít k tomu mohou video, fotografie a všechny uživatelem dostupné vylepšováky jako stickery, GIFy, možnost kreslit i nový mód „Type“.
Carousel Ads přišly do feedu Instagramu již před téměř 2 lety.
V tuto chvíli vylepšený reklamní formát testují dle portálu WeAreSocialMedia velké společnosti Coca-Cola, Gap a Paramount. Všeobecný roll out by ale měl přijít brzy.
Tip redakce:
Reklamy ve Stories nejsou dobré zdaleka jen pro zvyšování povědomí o značce. Instagram u nich už v červnu 2017 umožnil inzerentům nastavit cíle. Těmi může být například navštívení webové stránky, instalace aplikace, zhlédnutí videa nebo i jiná konverzní akce, jako přidání zboží do košíku.
V příkladu Stories od Airbnb výše by byl konverzí proklik na nabídku konkrétního japonského hostitele, co vám prozradí domácí recept na polévku miso. Zjistěte více v článku Reklamy v Instagram Stories už nejsou jen o budování značky. Mohou vám přinést návštěvnost nebo prodat zboží.