Internet Marketing 2013 – konference, která v Olomouci ještě nebyla
Olomouc bude na začátku února (9. 2.) hostit prozatím největší konferenci o online propagaci a marketingu, která se v centru Hané uskutečnila. Do areálu Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci se sjedou výrazné osobnosti scény v čele s Petrou Větrovskou, Adamem Zbiejczukem nebo Robertem Vlachem. „Celou konferenci koncipujeme tak, aby si z ní co nejvíce odnesli především malí podnikatelé,“ vysvětluje záměr organizátor Jindřich Fáborský. „I proto budou přednášky zaměřeny prakticky a nevynecháváme ani workshopy.“
Velká jména, která se do Olomouce sjedou, přilákala velké množství zájemců, kteří rozebrali 170 vstupenek během několika hodin. Faktorem je jistě i příznivá cena možná díky využití prostor Palackého Univerzity v Olomouci. Studenti zaplatí 300 Kč, běžné vstupné je 900 Kč. Jindřich Fáborský nicméně zdůrazňuje, že chce zároveň ukázat, že nízká cena nemusí vždy odrážet nevalnou kvalitu a praktický přínos konference.
Konference proběhne v rámci projektu JsmeMarketing, který v Olomouci odstartoval na začátku loňského roku a nad nímž převzal záštitu ředitel Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého v Olomouci Jiří Herinek: „Projekt inovativní formou výuky představuje nejenom studentům nové a efektivní možnosti komunikace na sociálních sítích,“ vysvětluje a dodává: „Jen za poslední rok jsme do Olomouce přivezli 15 odborníků na dané téma. Konference je jedním z vrcholů naší snahy.“
Témata konference budou především praktické, proto se Petra Větrovská podělí o 9 tipů, jak získáte zákazníka levněji skrze PPC reklamu. Zamyšlení nad tím, co mohou firmy v roce 2013 udělat, aby jejich investice do sociálních médií nebyly vyhazováním peněz z okna, přinese Adam Zbiejczuk v přednášce Sociální média - od marketingu k celostnímu využívání v byznysu. Dojde ale i na jiné aspekty online marketingu, O SEO bude povídat bývalý vedoucí SEO oddělení ATAXO, Miroslav Rojek. Jan Ambrož přidá tipy pro psaní krátkých a výstižných textů a sdělení v pár desítkách znaků si pak budou moci účastníci i nacvičit v rámci workshopu Martina Šinkovského, Umění zkratky má jméno FB Ad.
Více se dozvíte na JsmeMarketing.cz