Internetová display reklama v ČR zaznamenala v prosinci 17% pokles, zadavatelé využili prostor v hodnotě 632 milionů

14. 1. 2014 | redakce
30% srazil Covid-19 z ceny CPC reklamy. 1
  • Jak dosáhnout lepšího výkonu?
  • Jak lépe zacílit zákazníky?
  • Jak zvýšit konverzi?
  • Jak využít levnější ceny reklamy?
Využijte příležitosti!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: Socialbakers — Social Media Trend Report Q1

Poslední měsíc roku 2013 byl v oblasti internetové display reklamy ve znamení poklesu, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 632 milionů korun, což je o 17 % méně než v listopadu. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Navzdory meziměsíčnímu poklesu si internetová display reklama polepšila alespoň v meziročním srovnání, a to o 18 %.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 41,4 milionů korun. Druhý skončil konkurenční obchodník Internet Mall s využitým reklamním prostorem v hodnotě 26,9 milionů korun. Na třetím místě pak byla společnost Allegro Group CZ, pod kterou spadají například weby Aukro.cz a Heureka.cz; ta umístila display reklamu v hodnotě 15 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v prosinci vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 567 milionů korun.

TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání


Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 11-12/2013

Štítky dokumentu: E-Commerce Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: