Islandská kampaň na podporu turismu se stala virální. Utahuje si z Marka Zuckerberga a jeho virtuálního světa Metaverse
16. 11. 2021
| Beáta Vaňková
Island zveřejnil reklamní kampaň na podporu turismu, která zesměšňuje koncept Metaverse od Facebooku. Spíše než na virtuální realitu se zaměřujeme na všechny neuvěřitelné věci, které si můžete užít v reálném životě na Islandu.
Před necelými třemi týdny Mark Zuckerberg oznámil změnu jména společnosti Facebook na Meta. Představil přitom Metaverse, nový sociální ekosystém pro virtuální realitu budoucnosti, do kterého plánuje jen tento rok investovat 10 miliard dolarů. Video, ve kterém Zuckerberg tyto změny představoval bylo tak nereálné, že se rychle stalo terčem posměchu na internetu. Vtipně se toho zhostila marketingová kampaň „Icelandverse” na podporu cestovního ruchu na Islandu.
Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek: