Jaguar laškoval s virtuální realitou

26. 1. 2016 | Petr Michl
Podívejte se, jak automobilka Jaguar napálila návštěvníky veletrhu. Slibovala jim virtuální realitu, ale nakonec jim dokázala, že některé věci musíte prožít.



Virtuální realita má být jedním z buzzwordů roku 2016. Především se ale má také přesunout z roviny módních slov do fáze častějšího použití. Přispět k tomu měl i stánek automobilky Jaguar na veletrhu Big Toys for Men na Novém Zélandu. Nabízel totiž návštěvníkům prožití virtuální reality, která měla přiblížit, jaké to je svézt se v novém sporťáku F-Type.

Zájemcům byl nasazen na hlavu speciální VR headset a byli posazeni do vozu umístěného na speciální šestiosé hydraulické platformě. Co se stalo dál, si musíte už prohlédnout ve videu. Můžeme jen naznačit, že některé věci jde procítit jen naživo.   

Zdroj: DigitalBuzzBlog

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: