Jaguar laškoval s virtuální realitou
26. 1. 2016
| Petr Michl
Podívejte se, jak automobilka Jaguar napálila návštěvníky veletrhu. Slibovala jim virtuální realitu, ale nakonec jim dokázala, že některé věci musíte prožít.
Virtuální realita má být jedním z buzzwordů roku 2016. Především se ale má také přesunout z roviny módních slov do fáze častějšího použití. Přispět k tomu měl i stánek automobilky Jaguar na veletrhu Big Toys for Men na Novém Zélandu. Nabízel totiž návštěvníkům prožití virtuální reality, která měla přiblížit, jaké to je svézt se v novém sporťáku F-Type.
Zájemcům byl nasazen na hlavu speciální VR headset a byli posazeni do vozu umístěného na speciální šestiosé hydraulické platformě. Co se stalo dál, si musíte už prohlédnout ve videu. Můžeme jen naznačit, že některé věci jde procítit jen naživo.
Zdroj: DigitalBuzzBlog
Štítky dokumentu: Kreativní inspirace