Jak se značky chovají k influencerům? Platforma 'Fuck You, Pay Me' ukáže na ty, kteří nejsou fér
Asi znáte nejrůznější recenzní portály na kterých můžete ohodnotit e-shop, službu nebo třeba lékaře – co takhle ale ohodnotit přístup firem k marketingu z pohledu influencerů, kteří s nimi spolupracují? Tak právě to nabízí nová platforma „Fuck You, Pay Me”, která si rozhodně nebere servítky.
Cílem portálu je nastavit zrcadlo firmám, kteří spolupracují s influencery a zlepšit postavení influencerů v marketingovém světě. Protože i sponzorovaný post na Instagramu je práce a firmy by za ně měli influencerům náležitě platit, jednat s nimi slušně a nepřikazovat jim, co si o produktu mají myslet.
Firma založená social media marketérkou Lindsey Lee Lugrin a bývalým odborníkem na data ve Facebooku Isha Mehrou, si klade za cíl dát vlivným osobám a tvůrcům obsahu větší sílu, transparentnost a informace při vyjednávání sponzorovaného obsahu. Funguje tedy na velmi podobném principu jako portály, kde mohou zaměstnanci hodnotit své zaměstnavatele.