Jak vypadá typický řidič motorky Harley-Davidson?
Co mají společného šéfkuchař, vysokoškolská studentka a učitel na prvním stupni základní školy? Řídí motorku Harley-Davidson a chtějí se o tento zážitek podělit. A nejsou jediní, v rámci nového reklamního projektu motorkářské legendy pod názvem “E Pluribus Unum” (Out of many, one - jeden z mnoha, jediný) se dává dohromady komunita majitelů těchto jednostopých kousků.
Místo, kde se budou potkávat, si vybrali s ohledem na moderní trendy a celosvětové rozšíření amerického motorkářského velikána - sociální síť Twitter. U Harley-Davidson věří svým zákazníkům a fanouškům natolik, že jim do rukou svěřili celou kampaň. Nejdříve začali na Facebooku, kde prostřednictvím aplikace Fan Machine dostali fanoušci prostor navrhovat a podporovat jednotlivé reklamní nápady.
Crowdsourcingový nápad z Facebooku pak realizovali na Twitteru. Harold Chase přišel s nápadem na prezentaci samotných motorkářů a vyvrácení stereotypické představy o majitelích motorek Harley-Davidson. Prostřednictvím fotek, které sdílejí na Twitteru pod hashtagem #StereotypicalHarley, řidiči motorek se znakem Harley-Davidson společně dokazují, že jsou různého sociálního původu, vzhledu, pohlaví, vyznání nebo rasy.
Vedle galerie fotek vznikají postupně i videoklipy. V prvním je 18 různých řidičů se svými motorkami, mezi nimi je například rocková hvězda, DJ nebo inženýr. Kampaň by měla rozproudit aktivitu fanoušků a přimět je víc o Harleyích mluvit, jak na webových stránkách, tak na sociálních sítích.
Zdroj: www.adweek.com