Jaké se značkám vyplácí inovace a trendy ukáže konference BRANDstorming
Jak se značky chopily nových příležitostí s nástupem AI a jak se jim vyplácí zařadit trendy jako gaming a e-sport do marketingu? Jak komunikovat brand na platformách oblíbených u generace Z tipu TikTok? Jak se svou značkou růst do dalších kategorií a trhů? Jak rebrandovat, abyste uspěli na lokálních trzích? A pokud jste na začátku, jak vybudovat silnou značku, která bude pro zákazníky první volbou? I to jsou témata letošní konference BRANDstorming, která se opět bude věnovat příběhům, strategiím a kreativám značek a jejich cestě za úspěchem. Dostane se vám spousty praktických tipů, například jak poznat svého zákazníka nebo jak zatočit s doménovými parazity.
Se zástupci značek jako CGE, Fortuna, Grandhotel Pupp, STOCK Plzeň nebo Škoda Auto, agentur, se stratégy a kreativci se můžete potkat 4. dubna v pražském Hotelu Jalta. Do 28. února je možné získat zvýhodněné vstupné za včasný nákup.
Co BRANDstorming slibuje:
Základní kameny brandingu
Jak dělat branding, i když nemáte miliony měsíčně na marketing, co mít k ruce, aby váš branding mohl v praxi uspět a byl konzistentní, jak využít archetypu značky nebo připravit social kit, nejen to ukáže marketingový stratég Josef ŘezníčekzeVčeliště.
Inovace v digitálním věku a využití AI pro storytelling značky
Panamskému rumu Ron de Azur a vodce Amundsen pomohla AI vytvořit zajímavý vizuální svět a poutavý příběh, který představí Tomáš Hejkal ze STOCK Plzeň.
4 principy značky, ze kterých zákazníci padnou na zadek
Jak zaujmout v době ztrácející se pozornosti? Jak šetřit, a přitom růst díky správně nastavené značce? Jak se úspěšně přesunout do dalších kategorií a trhů? Dozvíte se z přednášky marketingového stratéga a kreativce Michala Pastiera z Darwing and the Machine.
Jak na úspěšný rebranding?
Původní podoba značky české firmy CGE vznikla v době, kdy nikdo netušil, že tyto hry dobyjí svět a budou existovat v digitální podobě. S Danielem Bohuslavem ze Sherpasu nahlédneme do zákulisí rebrandingu značky s globálním dopadem.
Jak zařadit gaming do marketingu
Jaká cesta vede od prvotní myšlenky „gaming je zajímavá příležitost“ k momentu „zítra spouštíme kampaň“ ukáží na příkladu kampaně České spořitelny Milan Hrubý z agenturyVML a Jakub Kuneš zČeské spořitelny.
Grandhotel Pupp: vzkříšení ikonické značky
Jak budovat 320 let starou značku v 21. století? O proměně pětihvězdičkové ikony českého hotelnictví Grandhotelu Pupp promluví brand Filip Šimoník ze studia Mezonit a fotograf Vojtěch Veškrna.
Jaká je role TikToku při budování znalosti značky?
To se dozvíte v případovce Škoda TikToq. Škoda Auto působí na TikToku od roku 2021 a za tu dobu profil vyrostl na první místo v rámci automotive v ČR. Co za tím stojí, jak udržet zájem uživatelů, jak zapojovat produktové priority do obsahu a zároveň bavit komunitu? O tom vám poví odbornice na sociální média Lenka Šubová z agentury Socialsharks.
Doménové spory a značka
Na co značky při výkopu webovek nejčastěji zapomínají? Jak zatočit s doménovými parazity? A jakou roli v tom všem hraje váš chytře uchopený branding? To se dozvíte v přednášce advokátky Petry Dolejšové.
Jak předpovědět spotřebitelské chování už ve stádiu myšlenky?
Nalézt odpověď v podvědomí spotřebitelů a vybrat již v ranných fázích vývoje cesty s největším obchodním potenciálem vám pomůže odbornice na kvalitativní výzkum Petra Víškováz Confess Research.
Jednoduchost a branding jako záruka úspěchu
Proč jsou jednoduchost a branding klíčové prvky k tomu, aby si vaše značka našla snazší cestu k zákazníkům předvede stratég Tomáš Preněk z kreativního týmu Publicis Groupe.
Workshop s Milanem Formánkem: Budování úspěšné značky
Které kódy značky vybrat a jak s nimi pracovat? A kolik do toho investovat? Jak přidat emoce do komunikace a zda jsou profitabilnější než racionální argumenty pro každý typ organizace? To a spoustu dalších vědecky a praxí ověřených tipů pro budování značky se dozvíte na workshopu s marketingovým konzultantem Milanem Formánkem.
Přihlásit se na konferenci BRANDstorming a využít do 28. února výhodnou cenu za včasný nákup můžete na stránkách akce, kde najdete i anotace přednášek i medailonky řečníků.